Повернення та обмін
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
За законодавством України ювелірні вироби належать до категорій, які НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ ТА ОБМІНУ: "Ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню й обміну".
Виключення, це тільки повернення або обмін при наявності виробничого браку товару при перевірці на пошті! Претензії після отримання на пошті не приймаються. Повернення коштів відбувається після отримання і перевірки товару.
Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Повернення та обмін неможливий, якщо:
- на виробі відсутня товарна бірка;
- вироби були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
- вироби мають сліди користування;
- вироби виконані за індивідуальними замовленнями, на вимогу замовника;
- вироби змінили свій колір з якої-небудь причини (через перебування в басейні (сауні і т.д.), вплив хімічних речовин (креми, миючі засоби, парфуми, фарби для волосся, сірка та ін.), високих температур, індивідуальної непереносимості срібла, хвороби, стрес або інших зовнішніх факторів).