Кошик
332 відгуків

Повернення та обмін

Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

За законодавством України ювелірні вироби належать до категорій, які НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ ТА ОБМІНУ: "Ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню й обміну".

Виключення, це тільки повернення або обмін при наявності виробничого браку товару при перевірці на пошті! Претензії після отримання на пошті не приймаються. Повернення коштів відбувається після отримання і перевірки товару.

Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

 

Повернення та обмін неможливий, якщо:

  • на виробі відсутня товарна бірка;
  • вироби були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
  • вироби мають сліди користування;
  • вироби виконані за індивідуальними замовленнями, на вимогу замовника;
  • вироби змінили свій колір з якої-небудь причини (через перебування в басейні (сауні і т.д.), вплив хімічних речовин (креми, миючі засоби, парфуми, фарби для волосся, сірка та ін.), високих температур, індивідуальної непереносимості срібла, хвороби, стрес або інших зовнішніх факторів).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner